Můj pohled na sebelásku

Můj pohled na sebelásku

Můj pohled na sebelásku Na téma sebeláska toho bylo napsáno už mnoho a nejspíš většina z nás má za sebou výzvy typu „Řekni sama sobě při pohledu do zrcadla: Miluji tě“. Učíme se dávat sebe na první místo, hýčkat se, říkat ne a další, pro generaci našich matek a...
Vůně byznysu 4

Vůně byznysu 4

Vůně byznysu: Vůně jako marktingový nástroj Dnes mám pro vás již poslední díl seriálu Vůně byznysu. Podíváme se na téma, které je reálným samostatným oborem, tzv. scent marketing, čili marketing prostřednictvím vůně.  Markeťačky vědí, že nákupní chování velmi...
Vůně byznysu 3

Vůně byznysu 3

Vůně byznysu: Vůně jako kotva Naše povídání o vůních se dnes překlápí do druhé poloviny a já doufám, že si ho užíváte podobně jako já.   Dnes se podíváme na způsob využití vůně, který řadě z Vás není neznámý. Používat vůni jako kotvu mě poprvé napadlo, když jsem...
Vůně byznysu 2

Vůně byznysu 2

Vůně byznysu: Parfém jako vizitka a nástroj komunikace Jak jsem slíbila, dnes již se podíváme na praktické využití vůní v podnikání. Asi většina z nás se byznysu věnuje proto, že nás naše téma baví a jsme v něm expertky. Ovšem bez zákazníků a klientů není byznys a to,...
Vůně byznysu 1

Vůně byznysu 1

Vůně byznysu: Otvíráme dveře do světa vůní Je mi potěšením pozvat vás prostřednictvím tohoto článku do části mého světa, světa vůní. Svět vůní je světem emocí, vášně a krásy. Mnoho lidí má tendenci vnímat vůně jako povrchní záležitost, případně jako doplněk interiéru,...